Aysegul57 Merhaba kızlar 🌸 12+4 olduk çok merak ediyoruz cinsiyetini bir an önce ona bişeyler almak istiyoruz bebek olduğu için unısex renkler tercih etmek istemiyorum cinsiyeti sorulması sinirlerimi bozabilir. Sizler ne zaman öğrendiniz cinsiyetini 🥰
xbebegimx Aysegul57 ultrasona gore 12+3 cikti doktor kiza benziyor dedi ama kesin bisey soylemek icin erkenmis.
Elif_p Aysegul57 bizim o haftada tahmin vardı ama 16 da değişti eger doktorunuz emin değilse söylemesin bence
MelisaOzmen 11+5 te gittim henüz erken dedi bir dahaki kontrolde belli olur dedi o zaman da 16 haftalık olucam zaten ultrasonda biraz bakında tahmin etmiş olabilir ama söylemedi bir şey
Aysegul57 MelisaOzmen evet banada 15. Haftada belli olur diyorlar ama daha erken öğrenenler var diyorum bakmıyor 🥹
Bahar11 https://drive.google.com/file/d/1SM-4-T1R4PcbpsbkE-UGk3c1AU8I2Xi7/view?usp=drivesdk banada tahminde bulunurmusunuz
mikaa Erkekse daha erken ogrenebilirsiniz, ben oglumu daha 11 haftalikken ogrendim. Kizimi 13 haftalikken