ysmmnk Deebg ben 6.haftada kese görmüştüm 8.haftada kalp atışı duydum alttan muayenede. Geç döllenmeydi.
Deebg ysmmnk bende 7 haftalık gebeyim ama doktor 6 haftalık diyor kese 23mm ama bebek Yok içinde 😐 benimde gözükür inşallah
ysmmnk Deebg benim de öyle oldu canım, panik yapmıştım ama sen yapma rahat ol, üç hafta üst üste çağırmıştı bebeği görmek için düşün ki 8de anca görüp duyabildik. Şimdi 34 bitiyo :)
Deebg ysmmnk bende 2 kere gittim hatta bugün kürtaj için çağırdı beni gitmedim başka doktora gittim oda geç döllenme olmuş bekle dedi ama içimde hala boş gebelik mi acaba diye korku var 😐