Merhaba hamişlerim🌺bir konuda sizinle konuşmak istiyorum. Gebeliğimin ilk haftalarından beri bebeğin pozisyonu ters, şu an 24+5 teyim hala ters pozisyon da duruyor dedi doktor. Bu şekilde olursa normal doğum olmaz sezeryan gerekir dedi. Aranızda böyle bir durumu olan var mı?