Dilsay Heyv Eksik sadece bezi islak mendili taragi falan var🥲Hicbiseyini yikamadim daha cantam hazir degil🥲37 de hazirlarim ☺️
Deletedmom_116 Heyv Erkenci kuştan dolayı hepsi vermede hazır şuanda niyetli olan bebisi kovaliyorum beklesin diy 🤣🤣
Cicegim38 Gzo yeni yeni aldim bi kiyafetleri hastane cikisimiz var ne cantasini aldim ne kundani ne arabasi ne bessi 😂😂😂 neyi bekliyosam bende bilmiyorum en son ben doguma eşim de bunlari almaya gidicek 😂😂😂😂
Cicegim38 Dilsay aa bak bunlarda eksik benim 😂😂😂😂 kiz iyikide yazmissin sadece kiyafetleri var benimde 😂😂
Daisy0000 Heyv 20.haftada herseyini yaptım, Nasipse 34e girince sadece hastane çantasını hazırlayacağım,onun dışında bir eksiğim kalmadı şükür
Ipek_2017 Haziran 15 sezeryan günü 💕 Tam oda yapıcaktık dolap vs bakıyorduk ki . Farklı bir şehre Atandım . O yüzden taşınıcaz . Şuanlık kıyafetler yıkanmadı toplanmadı 🥰
Htckbra0716 Bende 33+3 teyim bugün. Kıyafetler yıkandı ütülendi. Başka şejire evlendiğim için annemi bekliyorum artık 37-38 . Haftada gelecek inşallah 🤲🏻 aynı zamanda çalıştığım için hastane çantamı önceden hazırladım bir kaç eksik kaldı sadece
TugSozTan Ben hem temmuz hem haziran annesi adayıyım 😂 alışverişimiz bitti mayıs ayında yıkayıp ütüleyip çantayı kapatacağım. Normal olduğu için haziran sonu temmuz başı gibi bekliyoruz
casper12 Heyv henüz erken diye düsündüm hastane çantasını 35 ten sonra hazırlamayı düşünüyorum kıyafet yıkamayı 36 gibi yaparım