bsra4213 Kızlar benim nomalde martın 21 inde olmam lazımdı ama nisanın 3ünde oldum o kadar gecikmiştim şimdi ise Mayıs ayı için de 4 Mayıs gösteriyor yanlış gibi hissediyorum sizce ne yapmalıyım normal de döngüm 30-31 gün sürüyor
Vizyondakianne En son hangi ayda adet oldun onun baslangici mesela ben 4 martta adetimin 1.gunu ole hesaplican