Adapte34 allah gönlünüze göre versin benim kızımda oğlumda vardı çok şükür hiç fark etmiyordu kız dedi bir sevinidik kızım 1 yaşında ikiz gibi büyürler arkadaş olurlar dedik sonra erkek oldu onada çok sevindik kızımız preses olur iki erkek içinde hangisi olsa fark etmezdi işte sürekli değişince hazırlık yapmaya korkar oldum 😂