Cerenarga Kızlarrr keseyi karından ultrsonla nezaman gördünüz görülmediginde kan tahlili yapıdlı mı **
yenibirannis Cerenarga 4+4 gördüm betam kaçtı bilmiyorum Dr progesteron hormonum 25 çıkınca beta takip ettrmedi saglkli iç gebelik dedi
cns__ Cerenarga 5. Haftada keseyi görmüştük. Ben hamileliği farkettiğimde daha 3-4 haftalık filandı. Doktora gittiğimde kese yoktu kanla takip etti, beta yükselince de şu tarihte gel keseyi görürüz demişti o da 5. Haftadaydı
anneoluyoruuumm16 Cerenarga ilk kan verdiğimde 562 çıktı HCG doktor hesap yaptı bir hafta sonra gel keseyi görelim dedi. Doktor izindeydi iki hafta sonra gittim hem kalp atışı gördük hemde keseyi 6+1 di o zaman