Mrsfly Selam kızlar, ben Dr Bilge Öğütcüoğlu takipliyim ve kendisi detaylı için beni Semih hocaya yönlendirdi, muayene ücreti 2bin tl imiş, hakkında bikaç şey okudum burda eski açılan konulardan ama var mı yakın zamanda giden?
Mrsfly yenibirannis yok canım daha 3 hafta var bugün muayeneden geldim de sonradan randevu kalmaz diye önden alayım dedim daha biraz zamanımız var. Sen naptın herşey yolundamı?
yenibirannis Mrsfly bizimde 1 ayımız var kuuzm herşey yolunda çok şükür Mayıs 20 de kontrolümüz var ama dayanması zor🤭🥰
yenibirannis Mrsfly ay bana bu 1 ay 2 ay gibi geliyo hareketlerinde hissedemiyorum ya çok merak ediyorum sen hareketlerini hissediyormusn kuzum
Mrsfly yenibirannis yok daha kuzum ilk gebelikte 20 inci haftadan sonra felan oluyormuş bende bişey hissedemiyorum ama karnım çıktı biraz 1,5 kg almışım 😂😂
Mrsfly yenibirannis yok bebeğim zaten karın üstü yatmamak lazım gebelikte. Benimde birazcık çıktı hafif dışarıya cıkık sanırım karın yapim ondan 😂 artık hamilelik kıyafetleri almaya başlamayı kabullenmem gerekiyor sanırım