Hayır canım korkulacak bişey değil benim kızıma da koca kafalı diyordu doktor normal doğum yaptım ve hiç bi tuaf bişeyi yoktu o ultrason ölçülerinde ki büyük küçük dedikleri şey bizim hayal ettiğimiz gibi waauw bişey değil ufak çaplı farklar ki bu dışarıdan fark edilecek bişey değil