A_sli10 Kızlar 30+2 haftalığım yenice doktordan kontrölden geldim metro tram derken baya ayakta kaldım mesafeliydi çünkü eve adımımı attım sol belime agrı girdi neden olmuştur cok kötüyüm😭😭
Yazmelegi_ A_sli10 sali günü bende yaşadım onu 40 dk gidiş 40 dk gelis 80 dk ayakta durdum bide normalde de riskim var kimse yoktu mecbur tek gitmek zorunda kaldım eve geldim sol belime kalcama bir ağrı girdi maffetti beni ama dinlenince geçti