sevaldqn1 hayatım korkma korkunun ecele faydası yok derler doğru derler, sen ağır iş yapma gün içinde dinlen sigara VS içme kullanıyorsan, zaten inan bana sağlıklı bebek kafaya koyar ve gelir dünyaya, eğer sıkıntılı ise zaten vücut onu kabul etmiyor, baız durumlarda yaştan dolayı veya işte annenin kilosuna göre veya işte kist varsa ona göre doktor uyarır risk var diye, benim doktorum direk sen 35 yaş grubusun riskin var tabi ki dedi, ama kötü anlamda demedi gerçekler, ben korkmadım dikkat ettim şükür şu an her şey normal içini ferah tut vücudun senin için iyi olanı ayarlar.