NehirK10 Kızlar, uygulamaya göre 7 günüm kaldı. 39 haftalığım tahmini doğum tarihim 4 Mayıs. Sadece son birkaç gündür baskı hissettim, başka bir şey yok. Hangi haftada doğum yaptın?
Mustafayigitvebeytugannesi NehirK10 Benimde doğum tarihim 5 Mayıs’ti ama bebeğim 36 haftalıkken 13 Nisan da geldi 😊 kendimi 05.05 diye ayarlamıştım hatta saati de 5 e getirmeye çalışacaktim hahaha 🤣🤣
elifcicek_07 Bir belirtiniz var mı bizde 38 oluyoruz bu gece gelmesini istiyorum. Küçük bebekler 41-42 ye kadar gelmeyebiliyor yazıyordu başka bir başlıkta. Bende bekliyim yorumlar için
NehirK10 Senayl34 bende yarın randevu var bakalım doktor ne diyecek Zaten 2 nst oldum ama normal görünüyor
Puhu_ishak Mustafayigitvebeytugannesi merhaba benim de erken bekleniyor bebeğim.dogumunuz nasilsi bebeğinizde bir sağlık sorunu olmadı değil mi? Nasıl başladı doğum kısaca bahseder misiniz?
elifcicek_07 NehirK10 baskı bende hep vardır sürekli birde bebek aşağıda olunca daha çok. Sancı hastanede kaldığım sürece 60-100 Arası geldi gitti birde çok toplanıyor benimki sürekli karnım taş gibi bunlar belirtimi? Acaba toplanma hep vardı
Esraasamet Merhabalar ilk gebeliğimde 40+5 ’te doğum yaptım.Uygulamaya göre tahmini doğumdan bir gün sonra doğum yapmıştım🤗
NehirK10 elifcicek_07 38 haftadan beri baskı yaşıyorum ama ne zaman Nst yapsam hep 20 gösteriyor 😬 Ben de doğumun belirtilerini merak ediyorum bu benim ilk bebeğim 🫠 doktora sordum daha önce bir şey olmazsa 41 haftaya kadar bekleyeceklerini söylediler.
Mustafayigitvebeytugannesi Puhu_ishak merhaba canım. Benim 30 haftadan beri hatta 27 haftalikken hafif bir kanamam oldu erken doğum riskim başladı. Sonra depremlerden dolayı aşırı korktum korkulardan dolayı da 30 haftalık flandim sancim başladı bir anda girdi sancı hergun gece acildeydik serum taktilar bende birde aşırı derece de enfeksiyon ve kansızlık vardı anemi hastasıyım ben kan verdiler 2 serum şeklinde olacak şekilde sonrada 35 haftalıkken ciğer geliştirici iğne yapıldı kanda verildi tekrardan. Sonra sancılarım daha da çoğaldı yürütmüyodu beni saten 30 haftadan beri mecbur olmadıkça yürümedim. 36 haftalıkken gece sancim sıklaştı bebeğin doğacağını anladım eşime götür beni acile dedim o ara sahur vaktiydi yalancı sancidir dedi götürmedi sabah olunca götürdü hemen beni içeri aldılar acilmam 2 cmdi. Bir anda içeri alınınca 4 cm oldu ve Nst de sancim flanda çıkmıştı. 1 gün yatırdılar ertesi gün suni verdiler ama bebek suni sancı verilince kalp atışı yavaşlamis hemen geri çıkarttılar kendi sancinla dogurcan dediler 3 saat icinde doğurdum. Üstelik hiç dikişim flan yok. Normal doğum oldu. Üçüncü gebeliğim bu benm. Bebeğimde de çok şükür bir sıkıntı yok sadece sarılık oldu 1 gün hastanede yattık şuan 14 günlük ve bir sıkıntı yok şükür. Biraz uzun olmuş kusura bakma canım 😊