Kızlar hastaneye yatış yaptım,1 buçuk parmak açıklık var,su geldiği için bırakmıyorlar yarına kadar doğum yapmazsam suni sancı verilecek..
şimdi sorum açıklık için ne yapabilirim? Şuan gram sancım yok.☹️ pilates topu ile baya hopladım döndüm durdum şuan bağdaş sekil de oturuyorum.