Melekd ben de 25 haftalık hamileyim ve benim de hamile kaldığımdan beri 3. Enfeksiyonum hiç bir belirtim yok tahlilde çıkıyor. Sanırım hamilelikte daha yatkın oluyoruz ve kullandığım ilaçlarda bana mantar yapıyor maalesef. Çok su içiyorum çamasirlarimi ütülüyorum kullandığım tuvaleti kimse kullanmıyor ama yine de oluyor. Şimdi nioli yaği diye bir şey duydum doktorumda kullanabilirsin dedi dün eczaneden aldım kullandım. Siz de bir araştırın istersenz