Dogum 2 Ekim gösteriyor kısmetse. Şuan 17 +3 deyiz. Hala cinsiyetini bilmiyoruz 😄
Şuana kadar iki cinsiyetinse giyebilecegi renklerde çitcitli bodylerini tulumlarini aldim bir kac cinsiyet ogrenincdde daha uygun tulumlar felan alirim. Bebek arabasini aldim indirimdeyken. Ufak tefek seyleri aldim öyle yatagini dolabini haziran temmuz gibi almayi dusunuyorum