kızlar dr kontrolüm de iki kese vardı doktorumuz ikiz gebelik fakat geç döllenme dedi
bugün ki kontrol de bir kesenin içi dolu diğeri boş dedi birinin kalbini dinledik
3 hafta sonra yine gideceğim bebek oluşabilir de oluşmaya bilirde dedi böyle olup ikinci kese de bebeği gören oldu mu acaba