Zdogan Biz kopegimizin odasını dezenfekte edip bebek odası yaptık. Koridorda geceleri kalıyor. Gün içinde de evin her yerinde. Bizi görmeden asla durmuyor. Odaya kapatmak gibi bir lüksüm yok maalesef.. Bez bağlamaya da korkuyorum doğrusu rahatsiz olup istemeyebilir yırtarak çıkarabilir diye cesaret edemiyoruz pek. Şimdilik halıları kaldırdım ama akıntı hiç yok onu farkettim hani biyeri batiracak kadar yok şuan. Olabilir mi acaba ilerleyen günlerde