Damla 123456_ doktorum bitki çayı olarak sadece ıhlamur içmeme izin verdi hamileliğimin başından beri içiyorum Bi sorun yaşamadım
Ozge-Ka 123456_ ben çok fazla hasta olduğum için fazlaca içtim. İçilebilen tek bitki çayı zaten. Grip olduğum dönemlerde her akşam 2 fincan içiyordum. Tadını sevdiğim için normal zamanlarda da tükettim ara sıra bir sıkıntı olmadı.