Benim de kese çok geç göründü dıştan şüphelendiler sonra keseyi görünce içi dolmasını bekledik boş olabilir dediler 8+4 te en son kontrolüm vardı yolk görünüyo içinde ama büyüme yok bir önceki hafdadan 2ml daha büyümüş kese çok az buldular
Kanama ağrı da olmadığı için bir hafta daha bekleyip bakalım dediler 😞
Cuma günü tekrar bi kontrol edip gelişme yoksa sonlandırıcaklar 9+4 olucak cuma günü
Acaba gelişmiş midir