Te23 Kızlar 23 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde tansiyonum 14.9 çıktı 2 kez ölçüldü. Doktorum sıkıntı olabileceğini 1 hafta takip etmemi istedi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ne yapsam iyi gelir çok stres yaptım
Elif_3838 Te23 Benim hipertansiyonum var hamilelik olunca ALFAMET verdiler bol su iç limonlu su iç tuzlu yeme dikkat et geçmiş olsun inşallah iyi olursun