yasemiiinnn pastorize edilmiş süt içmek gerekiyo. Market sütleri pastorize edilmiş ama onunda organik olanını tercih edebilirsiniz. Ben migrostan jersey süt alıyorum ada marka. İçmiyorm mayalıyorum sadece yoğurt şeklinde tüketiyorum. Süt içiceksem badem sütü içiyorum hazımı daha kolay ve içerik olarak daha zengin. Benim zaten bağırsaklarım inanılmaz yavasladı süt gaz yapıyo şişiriyo beni o yüzden çareyi böyle buldm nacizane önerim