Hamileliğin en kötü yanıdır bulantı asla vakti zamanı gelmeden geçmez 😩 yesende geçmez,kussanda ben serum taktırsanda geçmez gözünü açamazsın.bunu yaşayan bilir 😷şanslı hamilelerin 12. Haftada hafifler şanssızsan hiç geçmez doğuma giderken bile kusarsın.3. Çocuguma hamileyim 🤰🏽 hala midem bulanıyor .Allah kolaylık versin tüm midesi bulananlara 😷