Kızlar Ağustosta bebeğimiz gelecek inşallah 💙 aklımda bebek odası yapmak var ama kafam çok karışık anne yanı yatağı beşiği ana kucağı odası için yatak derken kafam karıştı evim geniş odası var ama şuan hiçbir şey almadım araştırmaya başladım yatak odama anne yanı alsam, bebek odası komple yapmak maaliyetli olacak o yüzden odasına şifonyer ve elbise dolabı alsam üç dört yaşına kadar odasında tek yatırmak istemiyorum ayrı yatacağı vakit de yatağını alsak mantıklı olur mu ? Sadece beşik alıp kullansam eşyaları vs. çok kalabalık olacak odasını yatak hariç kurup tüm herşeyini orada düzenlemeyi düşündüm ama yinede tam içime sinmedi sanki 😒 nasıl yapsam siz ne yapmayı düşünüyorsunuz fikir verecek var mııı ? ❤️💙🛍️🌈