Sinemberkehan evet canım amh düşük diye tüp bebeğe yonlendirmislerdi. Ben çok şey kullandım hangisi fayda etti bilmiyorum
Hayit çayı demleyip içtim bi süre, 2 kutu clife macunu kullandım, ari Sütü polen bal probolis devamlı kullandım. Çiğ badem ve cig kabak çekirdeği yedim. Son ay q-folin diye folikasit kullandım.