Kızlar 2 gün önce doktor kontrolüm vardı 38 haftamızı doldurduk.Bebek 2800 doktor az kilo almış ama sorun değil,bebek sağlıklı ve kolay doğum yaparsın yüzde 10 yanılma payı da var dedi.
Ben yine de cok üzüldüm esime belli etmedim.Gebelik sekerim oldugu icin cok dikkat ettim diyet yaptim ama saglikli beslendim.Yine de kendimi sucluyorum az mi yedim diye. 🥹 Sizin bebeklerinizin kilosu nasil siz ne dusunuyorsunuz