Senayl34 Masell 22-24 arasında oluyor bende raporu verdim 37. Haftadayim tek seferde mi aliyoruz 2 ye mi bölünüyor toplam para bı oradini çözemedim
Mervenursahh Hilalttk16 ben muhasebecimize hesaplattım asgari ücret alan birinin ödeneği 24 bin 800 lira gibi bir rakam oluyor . Aşağısı olmaz
Gul_can33 nur_bebek34 ben bundan önceki doğumda almıştım 32 haftada raporalim SGK ya verdim daha sonrada doğumda tekrar rapor aldım onuda SGK verdim rapor süresi bitince PTT ye hesabıma yattı bu sene ne kadar yatacak onu bilmiyorum ama
Papatyam28 nur_bebek34 çorluda yaşıyorum bende bagkurluyum geçen hafta sgk ya bu konu için gidip sordum dedilerki 32 haftalık iken doktordan çalışamaz raporu alıyorsunuz doktor sisteme girdiginde bizim sistemimize düşüyor dedi bir yere raporu götürmene gerek yok dedi .ama ben çalışmaya devam etmek istiyorum dedim eger kontrolde bi sıkıntı çıkmaz ise doktorum uygun görürse çalışabilir raporu alıncakmış 32 haftalık oldugunda daha sonra zorunlu izin başlıyor 37 haftalık oldugunda
Mervenursahh Basak3417 SGK yatırıyor iki parça halinde. Biri doğum öncesi ödeneği doğum yaptığınız zaman o ay yatıyor diğer parçada doğum sonrası ödeneği o da doğum izniniz bittikten sonra yatıyor
Autumn89 Mervenursahh 32.haftamda calisablir raporu ile 5 hafta daha işe dewam ediyorum 37.haftam son calisma haftam yani sonrasinda surec ayni sekilde mi işliyor acaba?raporu isyerine veriyoruz sadece baska birsey yapmaya gerek yokmu?yada bu parai almanin baska şartı vs.sgk prim.gun sayisi vs bakiliyormu?
Gul_can33 Mervenursahh ben bagkurluyum doğumdan sonra rapor bitince tek seferde almıştım bu alacağım raporda değişim olduysa bilmiyorum
mercimekkoftesi1 Bende yeni doğum yaptım sigortalıyım, iki gün öncr ilk taksit olarak 10.221 lira yattı. Toplamda ne kadar alcam bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
Mervenursahh mercimekkoftesi1 kaçıncı haftada izne çıkmıştınız. İkinci daha yüklü yatıyor. Haftaya göre hesaplandığı için belki sizin izniniz doğumdan sonra daha çok gösterilmiştir. Normalde doğum 40 hafta diye hesaplanıyor ama 38de falan doğum yapınca o kalan 2 haftada doğum sonrasına ekleniyor
Mervenursahh 123esr_ çalışanlara verilir rapor parası ev hanımına verilmez . Çalıştığımız için alacağız. Siz süt parasıyla çocuk parası alırsınız o da 800 TL civarı bir şey
Kukulikukuli12 123esr_ çalışmayan ev hanımı olanlar bunu alamaz canım. Süt parası ve cocuk parası alırsınız. Onda da eşiniz sgk lı ise. Basvuru yapıyorsunız. Gecen sene süt parası 316 TL bu sene tam bilmiyorum ne kadar. Cocuk parası 1. Cocuk 350 TL 2. Cocuk 400 TL alıyor.
nurtanesiiii Benimde sigorta girişim yeni yapıldı 7. Aya yeni girdim doğum parası alamıycam büyük ihtimal doğum izni rapor parası ne kadar alırım sizce ? Birde emzirme ücreti falan da veriyorlar mı🤔
Htckbra0716 nurtanesiiii 90 gün çalışmanız yeterli oluyor diye biliyorum.7.ay biraz geç kalınmış gibi
Semaemrahh Mervenursahh merhaba bende şuan çalışıyorum şimdi rapor aldıktan sonra 16 hafta ücretli izin oluyor zaten rapor parası bu ücretli izin dışında alınan para mı tam anlamadım