Sirincili Kızlar bugün test yaptım yine 2.çizgi silik çıktı. Hatta resmini çektim. Adet günüm ise 19u en geç olmam gereken tarih. 1-2 gün geri oluyor tabi zaman zaman üşütmeye bağlı. Şimdi yeniden gidip kan versem mi vermesem mi bilemedim. Geçen hafta kanda çıkmamıştı. Tüm belirtileri de gösteriyor vücudum. Arada kaldım yoksa beklenmeli mi?😞
svmeybgl Sirincili daha netleşir diye dedim.. silik çizgi Çıkması gebeliktir diye düşünüyorum genelde yalnış olmuyor
Tugcetokgoz svmeybgl benimse ikinci silik çıktı şuan 7+1 hamileyim testi yaptığımda daha adet günüme vardı diğer hamileliklerimdeki belirtiler artmaya başlayınca test yaptım emin olamadım kan tahlili yaptırdım ve çıktı 12566 dı ilk tahlilde