Kızlar selam ben oksapar kullanıyorum ama bazen kapağı açarken bir iki damla boşa gidiyor bazen düşünüyorum sıkıntı olur mu diye . Bide içinde hava var bazen ya bunun içinde bazen az mı oluyor diye kuruyorum kafamda :) tecrübeli oksapar kullananlar normal mi bu durum