Dün gece sanırım sol tarafıma fazla yatmışim gece uyandım omzum ağrıyordu sabaha kadar uyumadım
Karın ağrımda War biras dün çağla yemiştim ondan mı karin ağrısı acaba
Asıl sorum şu sol göğsümde daralma War sabahtan beri üç dört saattir göğsüm ağrıyor daralıyor omzumin üstüne çok uyudum onun ağrısı oraya mi atoyor yoksa gebelikten mi acaba okuduğum kadar son aylarda göğüs daralması oluyormuş normal mi basina gelen warmi korkmalimiyim 7. Ayima girdim bu arada