yanealakanealakaa Hallerimvarbenim bizde babası alıştırdı sürekli ağzına vere vere, inatla, bıkmadan.. şu an çok da bağımlısı değil, keyfine göre bazen alıyor bazen de almamak için çığlık çığlığa ağlıyor
AsyaveAnnesiii Hallerimvarbenim bende bekliyim burda avent,bibs,chicco,wee baby hepsinden denedik ama sadece aventi canı isterse tutuyor 1 aylık kızım
Hizligonzales Hallerimvarbenim valla butun emzikleri denedim ne yaptiysam alidmadi en sin 4aylikken arkadasim bide aventin emzigini dene dedi ilk verişimde tuttu hemen onu
Zeynepp054 Hallerimvarbenim Ben doğduğu gibi vermiştim direkt aldı zaten uğraşmadım. Emme refleksi güçlü bir bebek. Bazen verdiğime pişman oluyorum çok arıyor uykuda bile. Bazende çok kurtarıcı oluyor. Bilemedim hangisi iyi 😅
5melekannesi Hallerimvarbenim alıştıramadım 😭 ama cahil insanlar etrafımda çok olunca bala şekere batırıp vermeye kalktılar bende çok seviyorsanız kendiniz batırıp emin dedim