esmerella_06 Lekelenmem vardı kan verdim 2.65 çıktı beta hcg değeri doktora gitmeli miyim hamilelik değer için yeterlimi biliyorsunuz lütfen yazın
arirangg esmerella_06 Hayır değer negatif. Ama adetiniz gecikmemişse birkaç gün daha bekleyip yine kan verin
minikmucizeemaak esmerella_06 Adetine daha var mı? Şuan değer negatif canım 5 altı negatif sayılıyor ama adetine daha varsa yükselebilir belkide
esmerella_06 arirangg adet gördüm 2 hafta önce arkadaşım üstüne görme olabilir dedi kafam karışık gerçekten daha önce dış gebelik geçirdim tekrardan yaşamaktan korkuyorum
esmerella_06 minikmucizeemaak geçen ay adetim geçikti 10 gün sonra adet oldum sonrasında hiçbir ilişki olmadı lekelenmem vardı 6 gündür arkadaşımda üstüne görmüş olabilirsin test yap dedi yaptım çok çok silik çıktı bi umutla kan verdim dün 2.65 çıktı anlamadım doğrusu
Bahaarrrk esmerella_06 Mallesef gebelik yok canım. Regl donemine varsa daha ileriki günlerde tekrar kan verebilirsin.
minikmucizeemaak esmerella_06 Yok canım olsa çıkardı üstüne görme vs inşAllah tez zamanda güzel haberleri alırsın sağlıkla
Tobeshh esmerella_06 5 ve üzeri pozitif oluyor. Sizinki negatif gözüküyor ama bekleyin adet olmazsanız yine testi tekrarlarsanız.