7+6haftalık gebeyim bugün kalp atışı için gittiğimde kesede bebek yok dedi sonra detaylı ultrasondan bakınca bebek var ama gelişmemiş dedi haftaya kontrol verdi haftaya kadar gelişebilir diye aranız da böyle olupta sonradan gelişen oldumu acaba çok üzgünüm