Furkanvedadininannesi hiiç bişey olmaz canım ya bu kadar kendinizi strese sokmayın ,Rahmi yumuşatıyormuşta filan filan rahim o kadar basit bişeymi doğum haftan geliyor açılman zor oluyor çoğu insan suni sancı yiyor saatler sürüyor Bu kadar basit değil ,Benim sadece uzak durduğum bunu doktorlarda diyor zaten sakatat ve etli çiğ köfte Bunun dışında herşeyi yiyorum bebek direk yemiyor zaten senin yediğin besinler kan yoluyla kordona ulaşıyor ve besleniyor ,Cin japanyo ülkelerindeki çoçukların sağlık oranı ve zekaları tartışılmaz biliyorsundur yedikleride ortada🫣🫣🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥵