thsz13 ya niye olumsuz şeylerle ilgileniyorsun, daha çok düşen bebekler Kromozom bozukluğu, anne rahmine tutunamama yani anne de de sorun olabilir hani rahimde kistler VS. Diğer türlü dediğin olsaydı tarama testleri yapılmazdı.ilk aylarda dikkat edip hani tutunması için ani hareket ağır spor VS yapmamak alkol sigara içmemek gibi, sonra gelişimde sorun olup olmaması ense kalınlığı işte diğer down ve benzeri hastalık testleri yapılıyor eğer aile istemezse o şekilde gebelik sollandırılıyor. Ben 12.haftafa tarama testine girmedim mesela ense kalınlığına baktı maddi imkan varsa direk fetal dna testine girdim şükür temiz çıktı, bundan sonrası Allaha kalmış tabi bizde beslenme vb dikkat edip hamile olduğumuzu unutmayacağız.