Erayldz açlık 73 normaldi
1.saat 191
2.saat 171
Şeker ölçümünde bunlar ama ben çok fazla hamur işi tatlı yiyordum eğer diyet verilmeseydi baya kiloyla giderdim doğuma şuan 30+5 teyim 58.8 ile hamile kaldım 66 kiloyum 8 e giricez ay olarak ben aynı şekilde yeseydim rahat 80 görürüm tartıda