Asasas bana doktorum en başından beri yemeğini yapabilirsin dışarda çay kahve yemek vs yapabilirsin ama ayakta yarım saatten fazla durup ağır iş vs yapmayacaksın dedi çarşı pazar gezme yok 15 dakika yürüyüş o da böyle spor tarzı değil tabi ki dedi ama ben ilk zamanlar hep korktum genelde hep yattım yemek yaptım sadece bir de kişisel bakımım için ayaktaydım biraz anneme gittim biraz kayınvalideme riskli haftalarımı annemde geçirdim şuan 32. Haftamdayım bayramda biraz fazla yoruldum biraz dışarı falan çıktım ama vücuğdum kaldırmıyor dışarı çıktığım zaman falan çok ağrım oluyor istesemde çok zor ayakta kalıyorum ağrılarım oluyor hafta ilerledikçe ağırlaşıp zorlaşıyor gibi