momlife_7 evet gerçekten de saçma su geldikten sonra nst girilse ne olur girilmese ne olur önlem alınmadıktan sonra.
Bazen doktorlara ve hemşirelere anlam veremiyorum
Benimde geçenlerde bebeğim bir gün boyunca hiç hareket etmedi vs kasıklarım da batma vardı o an doğuracam sandım acile girdik hemen nst istediler çekildi kasılmalarım varmış ama bebek hareket ediyor dediler doktorum yatış verelim mi dedi yok dinlenirim ben evde dedim. Ve her hafta gelip nst çekilmesini istedi önlem alalım dedi bu aylarda yalancı sancılar çok olur en ufak belirtin olsa bile gel dedi