Brisii Kızlar her gün aynı litre su tüketebiliyormusunuz ben hiç içemiyorum amniyon sıvımda sıkıntıda olabilir dün hiç içemedim :(
Daisy0000 Brisii Biz eve 0.5litrelik su alıyoruz. 6 şişe suyu numaralandırdım hergun 6 sını içmeye çalışıyorum , çünkü suyum sınırdaymış ve azalırsa hastaneye yatmam gerekecek
ikiprensannesi__ Brisii uygun bı matara aldım 15 litre felan onu içip ikinci kez doldurma hedefliyorum bazaen 1 şişe bazen 2 şişe içiyorum çocuğumuz için şu önemli canım 🌹
Ervaduru Matara alsanız gözünüzün önünde dursa bende cok içemiyorum ama bir kaç gğndür 3 litre içmeye çalılıuorım
Kediler Telefonda su takibi uygulamaları oluyor, 2 saatte bir hatırlatma bildirimi gelecek şekilde ayarladım. Bildirim geldikçe su içip uygulamaya miktarı yazıyorum. Takip etmesi ve kontrolü kolay oluyor, tavsiye ederim