Zehra_25x benimde aynı canım bende 26+2yim geçen haftaya göre iki gündür daha az hareket ediyor sağlık ocağında hemşireme sordum normal ama hiç hareket etmezse gel kalp atışlarına bakarız yada doktoruna gidersin dedi. Bu zamanlarda daha fazla uyuyolarmış sanırım. Benim bi tık içimi rahatlattı şimdi takip ediyorum hareketlerini hemen tedirgin olma canım bebeğini de etkiler allah korusun sağlık sıhhat versin inşallah ikinize de