zge13 34+4 teyiz ama dün gece iki kere kasılma oldu kasık bel ağrısı fiziksel kasılmayı eşim de fark etti hatta semsertti karnım bu sabah da çok hareketli şekilden şekle giriyor karnım acaba doğum habercisi mi birinden öyle bir şey duymuştum
Alya09 zge13 aynı günümüz ve ağrı sancı da var kasılma da gece 4 e kadar uyumadım hiç durmadan hareket etti aşırı cam yakıcı hatta doğum falan mı başlıycak dedim vajinaöın üstüne aşırı baskısı var ne yapcağımı bilmiyorum haftaya kontrol günüm var merak ediyorum acaba doğum hbercisimi
betul_yilmazz zge13 aynı haftalarda bende öyleydim maalesef doğum belirtisi falan değil 38+1 oldum daha şiddetli şekilde devam ediyo Henüz ses soluk yok bakalım😂😂
hunilimom zge13 bebeğin doğum pozisyonu alıyor olabilir mi ben 36 da döndü iki gün uyuyamadım ağrıdan
Deletedmom_116 Öyle diyende var değil diyende aynıyız seninle bende Dogurcam sanki Ağrım var iki gündür bı haftadır bebek çok haraketli Matkapla deliyo sanki ağrıdan Uyutmuyo kasılma desne hep var bakalım azdaha kendimi takipleyip hastaneye gidicem günlerimiz ayni
zge13 Deletedmom_116 benim 2,5 hafta oldu gideli yarın gidicem kontrole ama önceden de böyle bı baskı hissedip acile gitmiştim Arife gecesi sancı yok 19-20 pozisyonu baskı yapıyor sıfıra sıfır kaburgama dayanmış dedi. Biraz da korkuyorum erken gibi geliyor daha
zge13 Nurse2018 böyle bı ağrı kasılma sonrası hareketli olunca doğum başlar diye aklıma düştü. 35. Haftada doğum sizce erken değil mi 🥲 bana bebek doğdu butonu da gelmedi 😂
zge13 Alya09 biraz erken gibi bir iki hafta daha uzasa iyi olur aslında ama Allah bilir böyle çocuk çok hareketlendikten sonra doğum yapan bir iki kişi okumuştum doğum öncesi belirti diye aklıma geldi
zge13 betul_yilmazz yhaaaaggggg hem doğurmak istiyorum hem de erken diye korkuyordum 38 ideal aslında 37 38 ama hayırlısı her zaman
zge13 hunilimom doktor en son almadı demişti yan duruyordu kaburgama doğru kafası vardı şimdi sağ basen sol basende fazla hareket var bı yerde kafası bir yerde poposu var diye düşündüm o taraflara vuruyor çünkü
gulsun-36 zge13 bu haftalarda olması normal zaten doğum zamanı yaklaşıyor doktorumla konuştum normal demişti Nst ye de haftalık giriyorum sıkıntı olmadı 36+6 dayım bende 30 dan beri bu şekilde telaş etmeyin yani hareketlilikte kasılma da normalmiş
zge13 gulsun-36 hmm anladım umarım öyledir bir kaç hafta daha dursa yeter benim içimin rahatlamasına zaten ☺️
Ezgikrkl zge13 Pozisyon alıyordur kendini hazırlıyordur doğum olacağı zaman bebek pek fazla haraket etmiyor
zge13 Ezgikrkl bakalım yarın kontrol var pozisyon durumu ne ama şimdiden almış olsa bile kim bilir kaç kere değişir herhalde bı kere dönünce öyle kalıp gitmez sanırım
Ezgikrkl zge13 Yok artık büyüdü tekrar değişmez yeri dar gelir dönemez zaten 35inci haftada tam dönmüş oluyor
zge13 betul_yilmazz dün 37+ da biri doğurdu maşallah iyiydi de bı 37-38 de de ben dogursam cuk oturucak 😂 yaptığım plana bak ya
zge13 Ezgikrkl 34+5 teyiz inşallah dönmüştür pek umutlu değilim yanlara tekme atiyor genelde ama yine de Allah’tan ümit kesilmez 🥲☺️