Kızlar selam, benim 2 senedir denemediğim yol kalmadı bir türlü gebelik elde edemedik. En son çare olarak hurma poleni ve kestane balı alıp karıştırdım ve eşimle birlikte sabahları aç karnına tükettik. Tam bu ay düzenli doktora gitmeyi düşünüyorduk. Hiç bir sorun yok fakat tedavi amaçlı gidecektik doğal yolla olmayacağını düşünmeye başladım artık. Hiç ümidim yokken adet gecikmesi sebebiyle test yaptım ve pozitifi gördüm 🤲 Bu karışımı ve biraz rahat olmanızı öneririm.