damlaguneyerii Kızlar selam bugün sağlık ocağındaki ebem yazdı aşı geldi gel yapalım dedi ama emin olamıyorum doktorumu arıycam sorucam bi olmadan önce. Aranızda olan var mi bu aşıyı zorunlu mu??
yenibirannis damlaguneyerii bende 1 ay sonra olucm Dr sartmi olmak istemiyorum dedim mutlaka olmalısın dedi 2 dozunuda
Sevval0308 damlaguneyerii 20- ve 24. Haftada oldum. Hem karşı çıkanlara hemde korkanlara anlam veremiyorum sizce bizim gibi genç nüfusu seven bir ülkede asida bir problem olsa toplanilmaz mi?
3Tospikannesi damlaguneyerii 3.gebeliğim ilk doz vuruldum sağlık ocağında 2.doz da 3 mayıs gıdecem normal bişey bu korkulacak bişey yok doğum anında neşter vs metal şeyler değecek vücuda yani onun için
Minis122 damlaguneyerii 1. Dozu oldum 2. Doz gelince haber vericekler olucam ilk kizimda olmustum hic problem.yasamadim
meva_asil_moms damlaguneyerii ilk dozu 22. Haftada oldum şimdi 36+2 yiz 37 olduk sayılır bugün oldum 2.dozu dr ol dedi sorun olmaz dedi
Gulden91 Bende oldum 2 dozu da Allah korusun sezeryan olsan ya da dikiş sırasında enfeksiyon kapsan koruyucu aşı
Serap-asel damlaguneyerii bugün 20.hafta oldum bugün aşımı yaptırdım sağlık ocağında doktorum yaptır dedi ebemde aradı gel yapalım dedi gttım
tlhmrv damlaguneyerii hayr zorunlu değil bn ilk gebeliğim de olmadım . Şimdi yine hamileyim yine olmicam.. bnm öncesinde dusuklerim vardı o zmanlar hemsire bu aşıyı doktoruna sor öyle ol düşük riski yapabilir demişti bnde olmadim.
tlhmrv Tugceeeeeee1 hayr sezaryen oldum hiç de sorun olmadi dikislerimde falan.. sonuçta evde doğum yapmıyoruz hastane siteril ortam.
___ozlm___ damlaguneyerii ben sürekli iğne vuruyorum Pıhtılaşma iğnesi o yüzden aşıyı gerekli buluyorum. birde ilk gebeliğim zamanında hamile kadının ayağına çivi battı haber yapmışlardı aşısı yokmuş o haberi duyunca yaptırmıştım bu ikinci gebeliğim yine aşıyı oldum dün bebeğe bir zararı yokmuş.
Tubaut MaviJournal üretilen tek bir seri toplatıldı yoksa yıllardır var olan tetanoz aşısı ile ilgili genel bir sorun yok
elifaydinn Oldum ilk gebeliğimde 2 doz şimdi 2.ye hamileyim bir ay sonra 3. Dozu alacağım . Böyle şeyleri asla riske atmam gerek duyulmasa zaten olmanız gerekiyor demezler 🌸
PrensinAnnesi61 damlaguneyerii Beni de çağırdılar az önce aşı geldi diye aradı hemşire, 19 haftaya yeni giricem erken değil mi dedim bi sorun olmuyor aşı bitebilir yapalım hemen dedi doktorumu aradım o da yaptırman gerek yaptır canım dedi öğlen gidip yaptırıcam bakalım 🙏
damlaguneyerii PrensinAnnesi61 ben de sordum doktoruma yaptıralım dedi oyüzden yaptıracagım şehir dısında olduğum icin pazartesiye kaldı 👍