İlk aylarda 3-4 boyutlu ultrasonda cinsiyet yanılması daha fazla oluyormuş siyah beyaz 2 boyutlu ultrasona göre. Bu bilgiyi birkaç yerde okuyunca şaşırdım. Sebebini bilen var mı arkadaşlar? Ben 3-4 boyutluda daha iyi tespit edilir sanıyordum. Hatta bir yerde cinsiyette yanılma sebepleri arasında “3-4 boyutlu ultrason kullanımı” yazıyor.