Yüksek değil benim de bu şekilde çıkıyordu 85-92 arasıydı hep. Hatta evde ölçülerimde açlık 110 bile çıktığı oluyordu alet yanlış ölçüyormuş hastanede 85-92 arasıydı şeker yüklemesi yaptırdım hiçbir problem çıkmadı. 75 gramda 1.saat tokluk 107ydi sanırım