Aylin735 Dilan303 2 dozuda oldum gebeliklerimde bu gebeligimde 1 doz oldum diğerini olamayacaktim dün hemşire aradı gel yapalım diye öncelik bana sundu
Agg0207 Dilan303 ilk gebeliktede tetenoz olmadım şimdi ikinci yine yaptırmayacagim Türkiye’de yaptırın diyor bazı Doktorlar ama yurt dışında asi zorunluluğu bile yok önermiyorlar hatta herkesin kendi tercihi tabiki
Dilan303 Ben 21 haftalik hamileyim hic aşı olmadim daha aşı yokmus bulunmuyormus asi yaptirmamak cocuga bi zarar verirmi