mother2 Hamileligimde bir sorun yok diye esimle birlikte olduk bu sabah pempe kanama oldu az ama cok korkuyorum boyle olup gebeligi devam eden var mi ?
Azeri2023 mother2 hemilelikte kanamanın hiç bir yanı normal değil, ister pembe olsun ister kırmızı. Acil doktorundan randevu al ve bi görüş bence, Allah korusun sonradan üzülme doktoruna git
Zmraemr mother2 ilk haftalar genelde yerleşme kanaması olarak kabul ediliyor ama acile mutlaka gidin.
anneoluyoruuumm16 mother2 sanırım normal ya. Çünkü dün benden de geldi kanama 7+3 tüm. Hemen acile gittik ilk sorduklari cinsel birliktelik oldu mu oldu. Herşey normaldi canım inşallah seninde yolundadır hersey
mother2 Zmraemr ya zaten ben progetan kullaniyorum onlem amacli insallah bebegim iyidir duaniza ohtiyacim var
mother2 anneoluyoruuumm16 evrt olmustu gittim dun bebegim gayet iyi cok sukur allaha insallah bi daha gostermez hic birimize canim 🥰