Ummuhan64 Bebeğimin doğmasına 1 ay kaldı sadece 1 numara pure baby marka aldık, hangi marka bezler iyi oluyor sizce
Aylin735 Ummuhan64 iki bebegimde de prima kullandım en güzeli bu hiç taşırma sizma derdi yok yavrularımda rahat popolari da
Aylin735 Ummuhan64 sleppy asla kullanma çocuğun zibini pantolonu hep kirleniyor zor çıkıyor lekeler molfix onermem bantları kısa oluyor tam kapanmıyor canbebede kullandim ama onu hatırlamıyorum önlem hayatta onermem parfumu olduğu için sıkıntı oluyor
Bet1 Ummuhan64 ilk oğlumda sleppy kullandık çok mennun kaldık sızdırma da yapmadı pisikte yapmadı. Şimdi 2. Yi bekliyoruz sleppy alırım eğer onun da cildine uyarsa, doğmadan belli olmuyor
Agg0207 Ummuhan64 iki sene hep Molfix kullandım ne sızıntı ne taşma hiç sorun yaşamadım yine Molfix alicam sanırım ikinci bebegede
Aylin735 Ummuhan64 ama değer bebeğin alti ne kadar dolarsa dolsun sızma taşırma yapmıyor ben önceden büyük konuşuyordum prima almam çok pahalı evime giremez diye ama diğer bezler bebegime yaramayinca almaya başladım gerçekten değer