Betulkaraa34 Şu fotoğrafın güzelliği beni benden aldı doğuma az kalması bebegimin şu pozisyon da olmasi elleri ayaklari falan düşündükçe mutlu oluyorumm cok şeker cok tatliii değil mi ya kokusunu koklamak icin sabırsızlanıyorum 🤲🏻❤️😍
Eksijelibon Betulkaraa34 oyyy maşallahhh♥️♥️🤲🏻🤲🏻 bizde 21 haftalıgız inşallah sağ salim kucagınıza alın. O günleri görmek banada nasip olsun🤲🏻
Betulkaraa34 Eksijelibon amiiiin amiin Allah razı olsun butun hamişler saglikla kucaklarina almayi nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Betulkaraa34 e_dmr zaman cok cabuk geciyor ben daha öğrendiğimde hamile oldugumu 31 ağustostu ohhh daha var doguma diyodum 8 ay 7ay 6 ay diye diye doğum geldi çattı simdi ise heycan korku endise hepsi bir arada nasil dogurucam nasil yapcam kafamda deli sorular 🤣
Turna44 Betulkaraa34 sen bitirmişsin günleri. ben daha 21 deyim ama cidden çabuk geçiyor zaman. Bir zamanlar yeni öğrenmiştik sağlıkla alalım inşallah.
Betulkaraa34 Turna44 simdi kontrol den geldim bir tane sancim çıkmış yuksek ama ben hissetmedim haftaya kadar gelmezse csti muayenesi olucam yolu yarıladık birde hayırlısıyla çıkartsam minik prensesi tamamdir 🤣