elifsen analık hakkı olan rapor parası için şart. almazsanız paranız yatmaz. çünkü 32 de çalışır alırsanız 37 ye kadar geçen 5 haftayı doğum sonrası izninize eklerler ve parasını alırsınız.
tazeanne_20 Minislerinannesiiiii benim doktorum 32+0 raporunu da 37+0 raporunu da tam gününde alınması gerektiğini söyledi. Ki 32+3 de alındığında 37+0 için 5 haftadan kısa oluyor.
arirangg tazeanne_20 Peki bu 32+0, son adet tarihine göre olan dimi. Ultrasonda hep farklı çıkıyor çünkü