Esraaslan hayirlsi cnim Rabbim bzede nasip etsn en ksa zamanda . Ben ilk bebegimi erken dogumda kaybettim temmuzda tekrar istiyorz olmuyo . Etrafimdaklr sormaya bsladi dha ykmu diye . Bide arkadaslarim tek tek hamile kaliyo onlari görnce üzülüorm . Ha tabikide onlar adina seviniyorm ama kzim erken dogmasydi bu ay dogmus olackti kucagima alacktm oyüzdn ck üzülüorm.